Liza:Uskon että olen se ketä minun luuletkin olevan ja luulen että olet samalla nikillä eräällä toisellakin foorumille.Tässä voisikin alkaa lisäileen taas kun siis nää tosiaan on alkuun kopsattu eräältä toiselta foorumilta.Ja nyt kun pojat EHKÄ nukkuu niin voisin koittaa taas päästä parilla päivällä tässä eteenpäin.

Lohtajalla
keskiviikkona 03.09.2003
kp 7/?

Piti oikein tarkistaa että mikä oli kp ollut eilen kun ei oikein meinaa laskussa pysyä mukana kun on ollut niin paljon kaikkea ajateltavaa!Mutta tässä on nyt sitten menossa kausi kun taas vain kaikki mitä kullan kanssa jutellaan on sitä samaa vauva höpinää ja kaikkea.Eilen illalla Tapani kysyi että mikäs me annetaan työnimeksi.Viimeksi oli niin että työ nimeä ei ollut mutta viikko pari ennen keskenmenoa Tapani illalla sanoi että pikku-Iita (poika se sitten kuitenkin oli niin kuin aavistelinkin)Mä en sitä “työnimeä” niin jaksa ajatella kun tulee vain paha mieli kun ei ole tärpännyt.No kuinkas voisikaan kun keskenmenon jälkeen vasta ensimmäistä kiertoa elellään ja minä edelleenkin funteeraan että otanko ne ovistikut käyttöön vai odotanko seuraavaan kiertoon kun mun tuurilla se ei kuitenkaan tärppää aikoihin.Kun mua muutenkin ollaan koko elämä koeteltu joten miksi ihmeessä se nyt niin helppoa olisi.Ja uuden keskenmenon riski on myös ajatuksissani.No olkoot ajatuksissa mutta siitä huolimatta yirtän olla sitä asiaa sen enempää ajattelematta!Jos se menee niin sitten se menee ja sitten on taas kaikki uudestaan!Tosin nyt en sano kenellekään raskaudesta ennen kuin on pakko.Eli alkaa näkymään tai kun on muuten vain jonkinlainen pakko tilanne jonkun asian takia.Mutta jos nyt ensin kuitenkin odotellaan että olisin raskaana.Tosin ei yhtään tiedä kuin pitkää/lyhyttä kiertoa tässä tarviis odotella.

Tämä päivä on mennyt ihan laiskotellessa ja niin laiskoja tässä ollaan että ei edes saunaa jakseta lämmittää joka on todella meille saunahulluille sen merkki että väsy vaivaa.Mutta onkos tuo nyt ihmekään kun Tapani päätti 500 paali illalla vielä tehdä.Ja se jotain laskeskeli että sellainen 1500 paali olis nyt kahden päivän aikana keräilty tai jotain.Tänään on rokuli päivä kun ei sateella mitään kuivaa saa aikaiseksi joten nyt on vaan jotain tavallisia hommia.Minä täällä sisällä kökötän ja ihme on että edes jaksan kirjoitella.No ihme se olisi jos meikäläinen ei kirjoitella jaksaisi tai perhiksellä roikkua ja luke muiden juttuja ja opiskella viisaammaksi mitä kaikkea tähän vauvakuumeiluun kuuluukaan.Vaikka kaikki oireet ne tosiaan mullakin alkaa olla.Kun menin sitten greippimehuakin ostamaan.

Se ukko oli eilen sitten ihan ok loppuun asti.Ja tänään en ole siihen vielä törmännytkään mutta hieman kuulostaa siltä että entinen ukko olisi palannut maisemiin.Niin kovasti se tuolla noituu vaikka ei ketään olekaan ja jos sinne menee niin varmasti kaikki on huonosti ja se nyt tuskin eilisestä mitään muistaakaan mikä olisi minulle eduksi.Sillä kun on niin hemmetin valikoiva muisti että se muistaa just ne asiat jotka sille on eduksi ja muille haitaksi,harmiksi ja stressin aiheeksi asti.No mutta minä en mitään stressiä ota.

Laihduttaminenkin on sitten jäänyt vähemmälle.Täytyy koittaa tässä ottaa itteään taas niskasta paremmin kiinni.Kunhan vain jaksaisi.Ei kuitenkaan tänään.Tänään on rokuli päivä.Aion vain laiskotella.Katsoa pitkästä aikaa oikein telkkaria jos sieltä vaikka tulisi jotakin.Ja vaikka ei tulisikaan katson silti ja kone on päällä kokoajan kuinkas muutenkaan.Pääsen nopeasti aina välillä kurkkimaan mitä täällä perhiksellä tapahtuu.

Aamulla herätessä massua sattui ihan niin kuin eilenkin mutta nyt se ei ole sen jälkeen sattunut.Mitä siis lie jonkinmoisia mahapuruja.

Huomenna tulee 2 kuukautta keskenmenosta! cry.gif

3. syyskuuta 2003 15:29

Otan niin iisisti kun voin.Ja ukolle jos kelle sanotaan taas vimppana kuten nytkin kun se sai tietää asiasta sitten vasta kun sairaalaan jouduin.JA siihen mennessä saisi ukko jo olla jossain ihan muualla( ei saisi toivoa tuollaista mutta minkäs minä minun ajatuksilleni voin)Ja se että viimeksi kun olin raskaana niin Tapani ei päästänyt mua edes navettaan.Ja haravoiminenkin sitten jäi vallan kun en sitä edes pystynyt tekeen.Nyt on tosin se että kun olen sitä työtä sinne Halpa-halliin hakenut joka tuossa joskus valmistuu että jos sinne pääsen ja se että mitä tekeen niin ei välttämättä ole kovin helppoa hommaa.Mutta se on sitten sen ajan "murhe" kunhan nyt sinne asti päästään.Ja jos en ole jouluun mennessä plussannut tulee siitä minulle aikasta rankka kun rakkaan poikani olisi vasta silloin pitänyt tulla maailmaan

Se olisi nyt sitten kp 8/? ja edelleenkään en tiedä mitä teen että otanko ne ovistikut ja millä päivällä kun ei ole kierrosta hajuakaan.

Tänään on taas aivan kamalan kaunis päivä aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja se taas tarkoittaa paalishowta.Tapani meni nyt pöyhimään ja paalaamaan ja sitten se tulee hakeen mut ja sitten kerätään se mikä keritään ennen navettaa ja navetan jälkeen mennään ottaan loput.

Olen ollut tosi ärtynyt ja mieli maassa kokopäivän ja itkenyt olen.Siitä on nyt 2 kuukautta (8viikkoa) kun synnytin enkelipoikani cry.gifcry.gif Tänään ei ole edes pilviä josta se tänään voisi katsella kuinka ikävä minulla on.Tarkoittaakohan se sitä että minun pitäisi jaksaa ajatella positiivisesti ja jaksaa mennä se pitkä taival eteenpäin jotta saan elävän enkelini...Onneksi Tapani ymmärsi kun tuolla kuivaajalla olimme ns."mälliä"(kuten Tapani kutsuu) vaihtamassa ja minulta pääsi itku....

RAKAS POIKANI JOS KUULET MINUA NYT HALUAN VAIN SANOA ETTÄ RAKASTAN SINUA JA OLET MIELESSÄNI AINA.ÄIDILLÄ JA ISÄLLÄ ON SINUA IKÄVÄ TOIVON ETTÄ LEVITÄT SUOJELEVAT SIIPESI SITTEN TULEVAN SISKOSI TAI VELJESI YLLE KUN SE AIKA KOITTAA! icon_baby.gificon_love2.gif

Lohtajalla
perjantaina 05.09.2003
kp 9/?

Muistaakseni siis kp on 9/? ja olen päättänyt että otan ovistikut käyttöön sitten vasta seuraavasta kierrosta.Nyt vain peuhailemme jokapäivä ainakin melkein.Joten ei sillä ainakaan ovis pääse mitenkään hyödyntämättä.Saas nyt nähdä kuinka pystyn itseni kurissa pitämään.

Niin sitä ihmettelen kun täällä niin moni huomaa koska heillä on ovis.Minä en kyllä mitään tunne enkä ole koskaan huomannut.Siis en sitten millään.Mutta olen mä kuitenkin joskus ovuloinut kun kerran olen raskaanakin ollut vaikka välillä mietinkin että jos minäkään en aina ovuloi...no juu...hus tämmöiset ajatukset.Me rakastamme peuhaamista joten ihme jos ei sillä menolla tärppää...Niin ainakin kultani on sitä mieltä....

Huomasin juuri että on aikasta paljon sivuja mun päivikseen kertynyt.Ihan iloisesti yllättynyt olen kun näin paljon on tekstiä tullut minulta ja teiltä rakkaat vierailijat!

Eilen ei sittenkään oltu paaleja keräämässä vaikka olikin upea aurinkoinen ja lämmin päivä kun oli niin paljon vettä tullut että ei ollut tarpeeksi kuivia joten se on sitten tänään edessä.Tapani on nyt niitä pöyhimässä ja minä hetkenä hyvänsä tulee meikäläistä hommiin hakeen.Tänäänkin on aivan upean aurinkoinen päivä ja minä selvisin kuin selvisinkin eilisestä.Kiitos oman kultani ja teidän rakkaat ystävät ja perhisläiset!

Ukon kanssa on toisinaan taas ollut aika sopuisaa joka on ihmeellistä sanoisinkos.Että jälleen rastia seinään.Kun eilen illalla kyseli navetan jälkeen kun oli ruokaa tehnyt että otanko minä.Johon minä olin että ei kiitos...sii ei ole nälkä.No ihan sen takia en ottanut kun se tekee niin suolaista ruokaa ja noin.Eipä ottanut Tapanikaan kun siltä kysyi.Ja tuossa hetki sitten se kysyi onko meillä leikkelettä.No yksi avaamaton paketti oli ja sen sitten sille annoin.Ja se sitä sitten kysyi että paljonko maksaa ja minä siihen että en muista joten antaa olla.No se sano että kysyy Tapanilta jos se muistaa...mä en nyt jostain parista eurosta paljoa kostu kun kuitenkin on sillai ihan iisiä “keskustelua” siis ei haukkumista,syyttämistä eikä huutamista.Joten kyllä siitä yhen makkara paketin verran maksaakin.Se sitä pakettia alkoi katsomaan ja sanoin että kyllä siinä se joutsenmerkki on...ja se oli hyvillään.

Koneellisen pyykkiäkin pesin tuossa aamulla.Ja laitoin sen telineen saunan puolelle saas nähdä tuleeko valitusta....

Tässä nyt ei siis tämän kummempia.Odottelen vain että Tapani tulee ja sanoo että nyt mennään.Ja se siis tarkoittaa sitä että olisi sitten sinne ainakin ysiin ellei kymppiin asti illalla hommia niin paljon kuin jaksaa tehdä joten minä nautin nyt tästä kun saan olla koneella kaikessa rauhassa.

Lohtajalla
lauantaina 06.09.2003
kp 10/?

Huh huh...olen ihan poikki.Vaikka ei me eilisen ja tämän päivän aikana paaleja keräilty kuin sellainen joku 700 yhteensä.Ja sitten navetoitiin kun Ahti on puimassa ja jos puimuri vain kestää niin saapi se tänään sitten puitua.Voi ihanuutta.Ei meikän tarvitse enään tehdä niin paljoa siellä navetassa.Kun meinaan homma hieman ottaa käsille.Kun sain sen kipeeksi ja koska se särkee oikeasta olkapäästä ja oikea olkapää on joskus muinoin lähtenyt poi sijoiltaan ja siellä sitten pelottelivat että voipi lähteä helposti jatkossa.Ja kun on pari kertaa lähtenyt niin kolmannella kerralla voivat jonkun naulan laittaa.Kauhistuttaa jo pelkkä ajatus siitä että mä jotain naulaa kantaisin ei ei ja ei.

Ukko on ollut ihan ok päällä.Meinaan kun en ole siihen sillai törmäillyt.Tosin navetassa se kävi eli alkaa oleen kunnossa pikkuhiljaa.Meinaan kun eilen vielä valitti että on niin kova flunssa että meinaa hengen viedä.Mutta eipä näköjään vienytkään.Ja se että se alkaa taas illalla navetassa käymään tarkoittaa sitä että flunssa voitettu kun se ei flunssan aikana juurikaan muuta kuin kävi eikä tehnyt mitään.Tosin se tuossa kyseli että meinataanko me sauna lämmittää niin minä siihen että kyllä aikomus olisi.Ja se siihen että voipi kuulemma pannuun laittaa valkian.No eipä se sitä sitten muistanut jonka arvasinkin.No ei se mitään.Tapani pannuun laittoi valkian ja saunaankin nyt.Ja kohta pian tässä päästään saunaan!Ai ihanaa!

Mä en varma tuosta ole että oliko se nyt kp 10/? kun en jaksa ajatella.Jotain sinne päin kuitenkin ja puuhailtu kyllä ollaan muuallakin kuin paalipellolla ja navetassa.Meinaan ihan vällyjen välissä.En kyllä oikein tiedä mistä meillä kullan kanssa riittää noin paljon haluja ja rahkeita kaiken tämän touhun ja menon keskellä.Kai se on kun molemmat on tämmöisiä seksuaalisesti aktiivisia.Päätös siitä että ei tässä kierrossa ovistukkuja on ja pitää.Ensi kierrossa sitten(jota ei toivottavasti kuitenkaan tule,)

Tapani tuossa laittaa folioon makkaraa ja se kiukaalle sitten ja kun saunasta tullaan iltapala valmis.Ei kyllä mitään laihduttajan ruokaa mutta tämä on mennyt muutenkin taas tämä itsekuri jonnekin hukkaan.Pitäisi jaksaa taas joskus tässä ottaa itseään niskasta kiinni.

Innostuttiin eilen muuten illalla ottamaan kuvia kun Tapani pelasti linnun kun se meni “liejuun” ja se pesi sen ja pisti halliin syömistä ja juomista sille ja päästi sen sitten pois kun se oli kuivannut ja pystyi lentämään niin siitä piti kuva ottaa.Ja sitten otettiin meidän kissastakin.Vaikka vaikea kuvattava onkin kun on niin kova menijä ja meinasi kokoajan kuvaajan perässä tulla.Saas nähdä millaisia niistä kuvista tulee sitten kun en mikään kovin hyvä kuvaaja ole,Meinaan rulla olisi täysi ja nyt eikun kehitykseen.Tässä kun sen saisi aikaiseksi. Tänään sitten ihmettelin että mikä ihme paalissa on ja siellä oli joku pikku sammakko.Oli paalatessa jäänyt paaliin kiinni niin että ei sitten ilman apua päässyt pois.Tapani sitten otti sen siitä ja vei sen ojaan.

7. syyskuuta 2003 11:45

Tänään tai siis viimeyönä näin aivan kummallista unta.Siis minä hyvin harvoin näen mitään unta saatikan sitten sen vielä herätessäni muistan.Näin siis yöllä että olin tekemässä raskaustestiä ja olin sen paketista jamuovista ihan normaalisti ottanut pois.,Mutta siihen se sitten jäikin ja minä vain pissasin sen testin päälle niin että en sen kummemin mitään suojusta siirrellyt ja sitten laitoin sen pöydälle ja samantien siihen paukahti kaksi viivaa.Siis ihan kummallinen uni sanon minä.Olenkin nyt koko aamun sitä unta vain miettinyt.

Tässä ei nyt ole mitään muuta kerennyt tapahtumaan.Minä sain nukkua aamunavetan ohitse kun on tuo olkapaa jumissa ja Tapani ei minnuun kuulemma raaskinut herättää.Ja nyt se on tuossa itse nukkumassa ollut jo hyvä aikaa ja minä olen surffailut perhiksellä kuinkas muutenkaan.Varmaan se pitäisi pian herättää kun olis hommia vielä ja ilmakin on niin kaunis että.

Nyt on muuten muistaakseni kp 11/? ja en tikuttele icon_hypocrite.gif ja ovista en tunne niin en tunne joten mennään vain ja peuhaillaan niin kyllä se siitä sitten tulee jos on tullakseen!
 
Lohtajalla
tiistaina 09.09.2003
kp 13/?

Niin muistaakseni on kp 13 tai ainakin aika lailla sinne päin.Ei jaksa juuri nyt laskea.Kello on 09:53 ja olen jo tänä aamuna niin kovasti ahkeroinut.Meinaan olin jo navetassa.Siivosin tämän meidän huoneen.Ihan sillai päällisin puolin vain kun me osataan olla aika sikoja molemmat ja sen kyllä huomaan.Hain jo maitokärryllisen puita tosin en niitä sisälle kantanut.Joutaa oleen tuossa oven edessäkin kun on niin aurinkoinen päivä jälleen että ne tuskin siinä ihan heti kastuu kun aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta!Juu ja just tulin suihkusta ja konekin on pyörimässä pesee pyykkiä ehdin tässä varmaan tuon lisäksi vielä toisenkin koneellisen pestä ihan hyvin ennen kuin lähden Himangalla käymään ystäväni luona.Menen henkiseski tueksi kun jos ei ole hänellä täti tullut kylään niin tekee raskaustestin.Voi kumpa hän olisi kun on niin kovasti yrittänyt.Ja hän sai vast ikään varhaisraskauden keskenmenon.Epäili että olisi ollut kyseessä tuulímuna.Ja samalla käymmä siellä pienellä lenkillä mistä olemme puhuneet ties kuinka ja kauan että pitäisi käydä lenkkeilemässä.Meillä on siinä melkein kaks tuntia aikaa kun hänen Joona poika on kerhossa ja mies töissä.

Tosin tässä pitää nyt toivoa että Tapani tuo auton puoliyhteen mennessä kun yhdeksi lupasin mennä.Kun se lähti Kokkolasta jonkun kanssa jotakin osia hakeen tai jotain.eiköhän tuo kun sillä on muutenkin tänään niin paljon tekemistä.

Saas nähdä nyt tuleeko rahaa 11 päivä vai tuleeko se vasta 20 päivä.Voi kumpa se 11 päivä tulisi kun olisi niin paljon tarvetta.Mutta kyllä mä sinne 20 päivään jaksan odottaa.

Ajoin muuten jauhokärryllä hiiren päälle tänä aamuna.Voi pikkuista.Kuoli onneksi kuitenkin heti joten ei sen tarvinnut kärsiä.Tapani sanoi että pitäisikö pitää hautajaiset.Hassu mies sanon minä!

Laitettiin eilen se täysi filmirulla pussiin illalla ja uusi filmi kameraan niin on taas kiva räpsästä kuvia vaikka niin vähän me mitään kuvia otetaan.Mä kun vielä muistaisin ottaa sen mukaan kun lähden siellä Himangalla käymään.

Eilen sain tosi mukavasti kirjeitäkin kirjoitettua!Ja illalla kävimme vielä postiinkin heittämässä.Joten perillä taitavat olla sitten huomenna keskiviikkona.

Ukon kanssa on mennyt nyt jälleen ok.Kun en eilenkään siihen kertaakaan törmännyt.Joten silloin ei mitään kummempia voi ollakaan.Saas nähdä millainen päivä tästä on tiedossa.Tosin luulen että se on siinä ja siinä ehdinkö lähteä ennen kuin se herää.Kun se herää yleensä siinä 11 ja 14 väliin joskus jopa aikaisemminkin niin kuin eilen kun se meni sinne lekurille jotain lääkkeitä hakeen.Toivottavasti maseennus lääkettä tai jotain mielenterveyteen.Se on sen lääkäri ajankin perunut sika monta kertaa!

Mutta nyt käyn tässä välissä koneen tyhjentämässä.Kas vain messengerissäkin joku mua kaipailee!

Juu nyt sitten olen saanut pyykit kuivuun ja uuden koneellisen päälle ja kävimme pikaisesti jo kylälläkin. Kello on nyt 11:21 ja ukkokin (ihmeen aikaisin,oiskohan koneen ääni herättänýt)on herännyt ja tummu ja Ahti on tuolla keittiössä ja jotain kinaamista siellä taas kuuluu laitoin radiota hieman kovemmalle niin että en kuule.Mua ei kiinnosta mistä ne huutaa kinaa tappelee tai puhuu kun kuitenkin minusta taas jotakin.Ei sen enempää jaksaisi kiinnostaa.

Kauppa-autokin tuossa kävi ja kissa meni sisälle.Heh ja sitten joku tuli tossa käymään ja puhumaan niin eikös se heti mennyt auton alustaa tutkimaan.Taitaa meidän kisu olla aikamoinen autokissa.Meidän auton takaluukkukin oli jäänyt kerran auki niin eikös se kissa siellä heti ollut.Pitäisköhän se ihan oikeasti joku päivä viedä ajelulle ja katsoa mitä kisu kyydistä tykkää.Kun ei kissat niin yleensä autossa tykkää olla.Ainakin tähän asti tapaamani kissat on koko ajan melkein autossa pitänyt jonkunlaista monkunaa.

Niin ei se Tapani sitten sinne Kokkolaan lähtenytkään niin onkin sitten takuu varmasti auto tunnin päästä käytössä.Harmittaa vieläkin niin vietävästi kun ei kumpikaan perhiksen osoite toimi.No ei voi mitään.Ehkä parin päivän tauko tekeekin ihan hyvää.Mutta ei mulla silti oikein muu mahdu mieleen kuin nuo vauva-asiat.Kun pian selviää onko ystäväni raskaana.Voi kumpa plussaa tulisi.Lupasin käydä matkalla hakeen sille sen testin niin ei sen sitten tarvii sen takia lähtee 10km ajamaan kun mä kuitenkin se apteekin ohitse menen.Ja sen testin jälkeen lähdetään sitten lenkille.Ja toivon mukaan rauhalliselle sellaiselle.

Mä tässä olen koittanut kuulostella josko minä sen oviksen tuntisin mutta ei tunnu ei.Massu pikkuisen kipeä on mutta en usko kuitenkaan sen oviksesta johtuvan.Ja tässä tuli mieleen että jos en ovuloinut tammi-helmikuussa että vasta silloin maaliskuussa kun tärppäsikin.No ei sitä enään kannata surra.Ei se enään kannata surra että en niitä ovistikkuja ottanut käyttöön.Se jääköön ensikiertoon(vaikka sydämestäni toivon että sitä ei tulisi)Peuhattu kyllä ollaan vaikka millä mitalla että ei se tärppääminen ainakaan siitä ole kiinni.Ja kovasti kulti jo iltaa odottaa että josko päästäs taas lastentekoon.

Olin nähnyt jotakin unta edellise yönä kun Tapani eilen kertoi että olin höpissyt unissani jotakin vauvoista ja mä olin sanonut jotakin että jos ei vauvaa niin edes kissanpentu ja Tapani oli kysynyt että mitä mihin ja mä olin taputtanut sänkyä meidän välissä ja sanonut että tähän näin.Siis mä en muista mitään.Eli siis ei vauvakuumetta eihän toki.

Tuossa kun siellä kylällä automaatilla kävimme niin muistin jopa filmirullan laittaa menee, että viimeistään ensiviikolla luulisi niiden tulevan.Kivaa...mitähän kuvia ollaan ótettu kun ei oikein meinaa kaikkia muistaa.Voi kumpa ne onnistuisi.Harmittaa vain että ei sitä skanneria ole että saisin kuvia laittaa näkyviin tänne teillekin.No tuskin mä sitä skanneria osaisin edes käyttääkään.Taitaa mukavan tovin mennä ennen kuin osaan.Olen niin penteleen hidas oppimaan.Mutta minkäs hämäläinen ja blondi nainen itselleen voi!

Kävin taas tässä välissä koneenkin tyhjäämässä kun tummu tarvii nyt puolestaan konetta.minä nyt en sitä enään tarviikaan kun ei saa kuivuun oikein kunnolla enään.Tai saa mutta ei tässä nyt ehdi peseen kun kohta lähden.Kello kun on nyt 11:44 ja postissa tuli minulle yksi kirjekin ja vauvalehden mainos.Mutta empäs minä sitä nyt vielä tarvitse.Sillä mulla on tuolla edellisen raskauden aikana ostettuja lehtiä ja sitten taas tilaan kun raskaus on tarpeeksi pitkällä vaikka eihän koskaan ole minkäänlaisia takeita siitä että se raskaus onnistuu vaikka olisi kuinka pitkällä.Aina on pelko siitä että jokin menee pieleen varmasti vielä pienen synnyttyäkin mutta sen pelon kanssa on vain opittava elämään ja jokaisella tapahtuneella on pakko olla tarkoituksensa.Sitä ei vain sillä hetkellä tajua ja huomaa eikä aina myöhemminkään.Mutta joskus varmasti huomaa.

Ukkokin on taas pahalla päällä huomasin.Kaikki on taas huonosti ja minä pesen pyykkiä joka haisee pahalle ja jne.Niin ja mun saappaista lähtee kuulemma paha haju ja ne pitäisi pestä.No juu ei sen saappaat sitten haise.Hyi yök.Kai ne nyt vähemmästäkin haisee jollekin kun on navetassa ja paalipellolla ja ties missä niiden kanssa ollut.No kai ne täytyy pestä tästä kun kerkiää.Mutta just nyt niitä en pese.Ehkä sitten huomenna aamulla taas kun saa rauhassa touhuta kun ukko nukkuu.Nyt se kuitenkin tulee selän taakse valittaan.Vaikka onneksi takkahuoneen oven saa kiinni.Takkahuoneesta mennään pesutilaan.Mutta jos sen lukkoon laitan valittaa ukko sitten siitä että miksi sen lukkoon laitan kun hän ei pääsen sitten vesssan.Se kun ei voi tänne toisen pään vessaan mennä.Kun se tarvii tilaa paskoa tuolla kylpyhuoneen pytyllä.Tässä toisen pään vessassa ei ole herralle tarpeeksi tilaa vaikka onkin hyvin tilava vessa.Että mua ottaa näköjään taas pannuun.No ei mahda mitään!Onneksi tänne saa valittaa.Miten tulisinkaan toimeen enään tätä päiväkirjaa.Vaikka nyt siis ei kumpikaan perhis toimi.Mutta lähetän sitten sen kun toimii.Saas nähdä koska.Meinaan voi aika lailla pian juttua tulla jos montakin päivää joutuu venaan.

Tapani soitti äsken että tarvii autoa kymmeneks minuuttia ja minä siihen että kaikin mokomin kun puoli yhdeltä on aikomus lähteä että hyvin tässä vielä kerkiää!

Lohtajalla
keskiviikko 10.09.2003
kp 14/?

Muistaakseni se on kp 14/? mä en nyt ihan mene vannomaankaan kun olen päivistä jo tässä meidän myllerryksessä ihan sekaisin!

Eilen tosiaan olin siellä Himangalla ja ikävikseni täytyy todeta että ystäväni testi näytti negaa.Niin sydämeni pohjasta toivon että se oli väärä nega vaikka se ikkuna niin puhtaaksi jäikin.Miten voi ikkuna testissä jäädäkin niin älyttömän puhtaaksi!Me sen testin teon jälkeen kävimme pienellä lenkillä ja se lenkki todellakin oli pieni.Ja voi luoja kun mulla onkin kaameen huono kunto.Alkoi oikein hirvittämään.Eli onko se ihmekään jo ottaan tämä arkikin jo toisinaan niin kamalan voimille kyllä tälle jotakin on tehtävä ei auta.Samalla se näytti sitä painonvartijoiden cd:tä.Sellainen tosiaan olisi kätevä kun siinä oli kohta että jos on raskaana.Meinaan se olisi todella jees.Haluu kans.Tosin tiedä kauanko se kiinnostus sitten kestää!

Eilen kävimme illalla mökillä laittamassa siihen kuntoon että talvi saa tulla.Ja siinä sitten samalla kun ilta alkoi hämärtää ja alkoi pimeekin tulemaan niin Tapani sanoi että mitäs jos sytytettäs kynttilöitä tuomaan hieman lisää tunnelmaa...Siis aivan ihana mies minulla.Ei voi muuta sanoa kuin että on mulla sitten ihana mies kuinka ihmeessä mä olen tuollaisen löytänytkin!

Ja tänään kun valittelin massukipua sanoi kultani että jos se on sitä kiinnittymiskipua.Voi kumpa olisikin mutta tuskin.Jos nyt alan jo päästää mopoa käsistä niin se karkaa sitten kyllä totaalisesti joten koitan olla edes käynnistämättä sitä.

Tässä nyt syötiin välissä meinaan tapani teki mexsikon pataa....ja toi se mulla jäätelönkin kun kysyi että helpottaisko jäätelö massukipuun...hassu mies.Tosin keittiössä syöminen jäi puolitiehen kun ukko heräsi ja näin ollen minä siirryinkin sitten taas tänne omaan pikku yksiöön mussuttelemaan!Nyt Tapani lähti hommiin.

Huomenna jos on hyvä ilma aletaan perunannosto talkoisiin ihan kaksin jollen saa yhtä ystävääni mukaan.Ilmoittelen sille tässä kun näkisin hänet mesessä onlinena kun ei viitsis tuota laskua nyt niin kaameasti tehdä kun on sitä jo muutenkin niin paljon ja kun se äidin lahja on ja sitten on pakko käydä siellä hiuksia leikkauttamassa ja jonkinlaisia raitojakin tekisi mieli ottaa.Tosin en oikein vielä tiedä onko semmoinen sinertävä tai punertava....no täytyy tässä vielä miettiä.Ja aikaahan on kun ei taida vielä rahaa tällä viikolla tulla.Jos sitten ensiviikolla.

Postikaan ei tuonut tänään mitään muuta kivaa kuin aku ankan....ja sekin on jo luettu...kuinkas muutenkaan!

Viimeyönä ei oikein saanut nukutuksi kun aloin miettimään sitä keskenmenoani.Kun mieleeni tuli että jos se johtui siitä kun me peuhattiin jonkun verran ehkä siis liikaa ja sitten kun ajoin ja olin traktorin kyydissä ja noin että se olisi jotenkin vaikuttanut asiaan.Mutta ei kai se nyt noista.Kunhan vain taas mietin noitakin.En moneen yöhön olekaan miettinyt keskenmenoani tuolla tavalla.Päivällä kyllä mutta yöt olen siitä saanut olla rauhassa.Joten miksi se nyt mieleeni piti tulla.

automatkalla Lohtaja-Ullava-Lohtaja
torstaina 11.09.2003 klo 11:52

Olemme kohta Ullavassa.Viemme omenia mehustettavaksi.Tuolla on joku 20 kiloa omppuja.Meinasin ensin että en lähde lainkaan mukaan mutta päätin kuitenkin lähteä.Meinaan ukko on taas niin pahalla päällä että oksat pois.Mä olin taas huora joka ei tee mitään.Nyt olisi keittiön ikkuna pestä ja sanoi jotenkin,että ei tuo nuori huora vain on täällä mutta ei vain tee mitään ei edes keittiön ikkunaa pese.Sitä ei estänyt enään edes Tapanin läsnä olo.Ei siitä se vain lisää innostu kun Tapani sille koitti sanoa.Joten parempi siinä sitten vain olla hiljaa eikä heittää lisää löylyä ei sitten lainkaan!Ja niin sitten ajattelin että mä lähden kyllä mukaan.Saa jäädä ukko yksin äksyilemään.Ja vielä piti ulko-ovikin avata kun veimme omenia ja pulloja autoon ja sieltä ruveta huutaan ja valittaan.Että mihin te nyt taas olette menossa.Ja Tapani oli just sille 15 minuuttia sitten minne ollaan menossa ja Tapanikin siihen kyrsiintyneenä sanoin sille että mennään katsomaan että vieläkös se Ullavan kirkko on siellä paikalla.Ja mä meni autoon joten en sitten enään kuullut mitä se siellä valitti ja äksyili mutta sen näin että kovasti suu kuitenkin kävi!

Pysähdyttiin Kälviällä ostaan jäätelöt kun on tänään kuin olisi heinäkuu ja en pistä hanttiin kun kohta kuitenkin saadaan kylmää niskaan ja kun se kylmä kausi on niin pirun pitkäkin vielä.No mikäs siinä.Ainakin meillä on Tapanin kanssa enemmän aikaa toisillemme kun ei talvella oikein muuta ole kuin navetointi aamuin ja illoin.Tosin jos mie saan sen työpaikan niin sitten voi olla että minä olen jonkun verran poissa mutta kyllä se Tapani aina keksii tekemistä ja kun kerran on halli jonka saa talvella lämpimäksi niin mikäs siinä sitten ruuvailessa jos jonkinlaista autoa konetta ja härveliä.Ja samalla siis ostin sieltä (tai Tapani osti) sellaisen lyhdyn johon saa kynttilän niin sen sitten annan äidille kera sen shampanja pullon....Hitsi nyt täytyy hetkiseksi lopettaa kun meinaa tulla murkitkaalla tiellä huono olo kun tuo yks meinaa vetää mutkiä suriksi ja silleen...Jaa nyt me ollaankin jo perillä.Ja nyt mehustamaan!

Nyt kello onkin 12:45 ja omput on mehuina ja pikkutilkka hilloakin saatiin joten se tarkoittaa sitä että lettuja tai vohveleita tekeen!Nám!Tuli kaamee nälkä kun ajattelenkin!

Olisi se kannettava tietokone kätevä juttu.Kun saisi koneelle kirjoittaa ja sitten disketille tallentaa(onkohan kannettavassa edes sellaista ominaisuutta) ja sitten kun tulee kotiin ni koneelle vain ja sitten tänne perhikselle!Mutta eihän “köyhällä” sellaiseen varaa ole!Ehkä sitten joskus....kun sais ensteks sen skannerin ja digikameran yms....Tuli muuten hyvää omppu mehua nam!Kerkiääköhän edes pakkaseen asti.

Nyt ne mahakivut on loppu jota tuossa pari päivää oli joten olisiko tosiaan niin että olisin ensimmäisen kerran huomannut oviksen....Mene ja tiedä.Peuhattu kyllä ollaan joka päivä joten siitä ei ainakaa tärppääminen ole kiinni.

Saas nähdä kuinka pahalla päällä ukko taas on kun mennään kotiin.Kun kukaan ei ollut moksiskaan sen jutuista vaan vain lähdettiin kaikesta huolimatta.Nyt me ollaan tosi ilkeitä ihmisiä ja huonoja ja laiskoja ja vaikka mitä....lista olisi loputon....Jopa tummukin sanoi minulle että älä sen höpinöistä välitä.Anna olla omassa arvossaan ja muutenkin olen tullut tummun kanssa ihmeen hyvin toimeen.Joka on todella hyvä asia.En laita sitä lainkaan hanttiin.

Tuossa kun aukaisin kokis pullon(pakko oli ostaa kun alkoi niin kovasti tekeen mieli) niin sehän sihahti ja Tapani säikähti ja kysyi onko meidän autoon päässyt käärme....no ei onneksi.(Ihan hihityttää vieläkin)Voi mun kultia....

Huomenna alkaakin sitten perunatalkoot jos vain ilma on suosiolla päällä vähääkään.Ei niitä perunoita nyt kauheasti ole.Sen verran kuitenkin että alkuun talvi ainakin päästään ja noin.Kaverinikin tulee tänne ilmeisesti jos ei vain mitään sen kummempia esteitä tule.

Tässä siis autossa kirjoitettua ja kohta tulee ihan vain tässä koneella paikan päällä kirjoitettua jos kerkiän ja varsinkin jos saan rauhan.No sit saan ainakin kun Tapani navettaan menee ja mä laistan koska Ahti tulee joten mua ei siellä sitten tarvita.
11. syyskuuta 2003 17:46
Mä en ala...mä en siis jaksa...mä EN JAKSA!!!!!Siis minä käivin tummun puolukka mettästä hakemassa kun Tapani on navetassa.Tummu itse sinne halusi ja sanoi että tulkaa puoli kuusi hakeen ja minä menin kun Tapani on siellä navetassa ja kun ne puolukat ruokakomeroon vein niin enköhän mä taas saanut paskaa päälleni taas ihan tarpeeksi.Meinaan se ukko sanoi että "Kuinka kehtaatkin tulla tänne kun veit vanhan ihmisen metsään ja iste vain makoilet" Minä siihen että "ensinnäkin Tapani sen sinne vei kun itse halusi" Ja ukko että mene sinä huora helvettiin saatanan Forssan huora"Ja rupsi kiroileen ja mä en jaksa.... icon_madashell.gificon_madashell.gif Mua itkettää tai oikeastaan en tiedä paljoko kirjoitusvirheitä tulee kun itken kun putous! cry.gifcry.gif Laitoin musiikkia soimaan niin että en kuulisi ukon kiroilua....Voi kumpa ukko kuolisi ja pian.... icon_evil.gificon_twisted.gif Mä en tiedä kauanko mä enään kestän cry.gif :?: icon_frusty.gif :?